sabar itu penting!!!!!

salam. hai kawan2. setelah lama malas atau saje memalaskan diri untuk menonteng blog ini, akhirnya sy mmbuat keputusan untuk menulis juga walaupon sebenarnya saya kene menaip. hoho. setelah seharian melalui hidup2 di akhir sem ini,, sudah pasti anda semua juga mempunyai banyak tugasan ilmiah atau nama saintifiknya "assigment"

NAK demam rasanya nak wat assigment ni. sati minggu mm2 assigment ada. tapi biasalah..mahasiswa la katakan. nak wat mm mane. hoho. tapi dikala ini lah mcm2 dugaan menimpa. mcm2 masalah ada. tu lah,,ni lah dan mcm2 tu lagi.huhu

dan dikala ini la juga ada org dah lupakan saya:(.aaahh,,,bialah dia. mlas nak pk. yang dlm pikiran saya skrg, saya nak jumpa MAHER ZAIN lagi 2 hari. hihi. ouhh MAHER ZAIN..tunggu saya di UIA nanti ye. konferm dok dopan sekali. huahua. ok lah..magrib sudah. ilal liqa' wa ma'a salamah~~!!!!!

0 comments:

Post a Comment