fall in LOVE with mr.BB

ASSALAMUALAIKUM

sekian lama belogku ini berhabuk. malas nak menaip sbnarnye.:) tajuk diatas boleh pulakkan fall in love?? hehe. Jgn mrh yek my mr.B..mmg hakikatnye fall in luv with this person. *person ke??* semalam dah survey la jgak harga mr. BB ni. tapi...xde pulak mr.BB yang berwarna pink. ohhh..tidak :P

"incik..berapa harga mr.BB ni ek??"
"ouhh. yang ini saya boleh kasi rm 950 amoi"
"erk???^^,..hehe. xpela incik. mahal tu :P"
"eh..amoi..kalau mcm tu saya kasi awak rm850"
"ye ke??? *berbunga2x* tapi xpe la incik..saya jalan dulu..hehe"
"nevermine..kalau u mau angkat ma, saya kasi trun lagi ma..rm700*
nak jalan, tapi patah balik. haha. "are u serious incik???"
"serios maa"

nilah perbualan a.k.a tawar menawar antara saya dan incik yg jual mr.BB.. wahhh. rm700 tu. oke lahh. tapi xbeli pon. haha. ade beberapa prosedur sebelum saya konfem mmbeli mr.BB ini. antaranya :

  1. kene tanya mr.AYAH dulu. hehe. sbb dia adalah penasihat dan penyumbang kewangan saya :P
  2. TENGOK dulu, praktikal nanti dapat elaun tak..:P kalau dapat boleh simpan untuk my mr.BB *LAMA LAGI LA NI NAK PAKAI MR.BB* :p
  3. Kene fikir berjuta2 kali dulu. haha. benda ni bukan keperluan pon. :PPPP


ini la mr.BB tu..cute kan???

jadi..kesimpulannya..lama lagi la dpt gune mr.BB ni..uwaaaa,,, tapi siapa kat cni yang nak sumbang ckit duit?? boleh la salurkan terus ke akaun maybank saya bernombor 1234*********. haha. ok.tapi harap2 dapat la gune mr.BB ni ye..kan2x mr.BB. see u soon my mr.BB. WAit for me (^_^)

0 comments:

Post a Comment