selamat datang NAURAH NABIHAH~~

"PUAN, kalau puan xbersalin pada 15hb ni, kami terpaksa lakukan pembedahan untuk menyelamatkan dua-dua pihak (beby dan ibu). " kata dokter yang menjaga ibu saya. eeuuwww. seriauuuu. kejadian berlaku pada jumaat 3 jun 2011. 

kemudian ibu dimasukkan ke dalam wad kerana mempunyai beberapa kes tertentu seperti darah tinggi dan kencing manis. seperti tahu kesengsaraan ibu yang melalui proses pembedahan untuk mengeluarkan baby, anak kecil itu berusaha mengeluarkan dirinya (betol ke ayat aku ni :P ) . menahan kesakitan selama 9 jam, dan 3 botol air telah dimasukkan ke dalam badan (ibu yg cerita), akhirnya........ lahirlah beby ibu saya tepat jam 8.40 pagi, sabtu 04 jun 2011. huuuuuuu. sama dgn hari keputraan yang dipertuan agung tuuu. ::) cepat 11 hari dari masa yang dijangkakan, beby yang dilahirkan berada di dalam keadaan sihat dan montel (macam saya).  yehaaaaa.

pada ketika itu, saya yang berada di rumah terus melompat dan menyiapkan adik2 yang ade kat rumah untuk segera ke HOSPITAL SULTANAH AMINAH untuk melihat beby yang baru dilahirkan. yeaaaa. ayah kata comellll......

dan akhirnyaaaaa

v
v
V
V
V


HAAA. inilahh adik  NAURAH sayaaaaaa

v
v
v
v
v


cakkkk. best nye main2 ngn kak long niiiiii

v
v
v
v
v
v



ahhhh. kak long ni kacauuu jee~!!!! eeeeiiiiii

v
v
v
v
v
v
v

oaahhh. nak tidurrrr3x~!!!!


v
v
v
V
V
V
V
OKKKK. dah. saye nak tiduuuuu. jangan kacauuuuuu~!!!

v
v
v
V
V
V
V

NAMA saya naurah nabihah.. nama saya bermaksud bunga yang cerdik. nama saya dipilih oleh kak long saya . kak long kata , nama saya amat berseni kerana ia mempunyai unsur kiasan yang amat tinggi. naurah adalah bunga, dan bunga memberi kiasan kepada seorang wanita. semoga nanti, naurah akan menjadi seorang wanita yang cerdik seperti kak long. muahahahahaha. ameeennnn.

2 comments:

  1. hahaha.. poyo je kakak dia.. cerdik ker?? haha... jadi budak baek yerrr...

    ReplyDelete
  2. eeeehhhh. cbuk je M.N.BEAN ni. sejak bile name awak ade N ?? wawawa. tu name saye ke?? nad??

    ReplyDelete